woensdag 2 oktober 2013

Klaar voor de start

De Kinderboekenweek is begonnen. Inmiddels beschik ik over een grote hoeveelheid kinderboeken. Heerlijk om weg te duiken in de fantasiewereld van de boeken en te genieten van prachtige illustraties samen met onze boefjes of de leerlingen in de klas. Al enige tijd bewonderde ik "Beestenboek" van JoĆ«lle Jolivet. Nu kwam ik het tegen in mijn favoriete kinderboekenwinkel in 's-Hertogenbosch. Voor de kleinste boef nam ik nog een vogelboekje mee (met geluiden), zodat hij deze samen met opa kon bekijken. Ik was blij verrast toen bleek dat Karina Schaapman een nieuw deel van "Het Muizenhuis" uitgebracht had. We konden deze als echte Sam en Julia-fans niet laten liggen.

 
Ook al is het Kinderboekenweek, toch kwam ik voor mezelf twee boeken tegen. Het eerste exemplaar is "Zoons". Manlief kreeg al eerder bij de geboorte van onze dochter de editie waarin de kunst van o.a. het haren vlechten werd getoond. Ik ben benieuwd wat het mij aan inzichten gaat opleveren. Daarnaast het boek "Relax mama!"
 

 Wat een leuke teksten en illustraties bevat dit boek. Beide boeken zijn van uitgeverij snor.
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten